Monday 27 April 2015

Insaflah !!! Pengakuan Berani Dan Ikhlas Seorang Lelaki Yang Memiliki Naf-su Songsang !!! #hotstory #update


Saya juga mempunyai masalah yang hampir sama seperti pengunjung-pengunjung didalam blog
ini. Saya baru berumur 21 tahun dan bakal melangkah setahun ke hadapan pada januari (2014) depan...%%%

Masalahnya apabila saya keseorangan, saya sangat cenderung untuk melawati laman youtube dan menonton gusti lelaki dimana situasi gusti tersebut adalah melibatkan lelaki yamg hanya berseluar dalam bergusti dan kadang kadang saya akan search gusti yang melakukan aksi 'low blow'. Saya akan insaf setelah menonton perkara-pekara tersebut...

Tetapi bila bersendirian, godaan syaitan itu sangat hebat bagi saya...Kerap tertewas...Saya selalu termenung dengan dosa-dosa saya sebagai seorang lelaki yang tidak normal ...

Saya juga merupakan seorang pengidap "anxiety disorder & panik disorder"...saya sangat kecewa...dengan diri saya...Malah, apabila hendak berjabat tangan dengan lelaki kacak pun
jadi gugup...Tetapi alhamdulillah saya tidak pernah libatkan diri dalam aktiviti
s3ks songsang dan melakukan o-nani...

Kecenderungan saya lebih kepada melayari internet dengan tujuan yang songsang...

Pada tahun depan pula insyaaAllah saya bakal melanjutkan pelajaran ke negara asing dan ini lagi menambahkan kerisauan kerana disana tentunya lebih ramai lelaki-lelaki kacak. Ianya di luar jangkaan saya...

Memang kita semua tidak meminta untuk dijadikan sebegini rupa...Saya anggap ini adalah
ujian daripada Allah. Allah ingin menguji saya...Semoga kita semua menjadi hamba
Allah yang sentiasa bersyukur di atas segala nikmat yang diberikan....In syaaAllah...

YANG BAIK DATANGNYA DARIPADA ALLAH S.W.T, YANG BURUKNYA DARIPADA DIRI SAYA SENDIRI !!!!


Hangat Dari Internet Raya:

Related Posts

Insaflah !!! Pengakuan Berani Dan Ikhlas Seorang Lelaki Yang Memiliki Naf-su Songsang !!! #hotstory #update
4/ 5
Oleh